Öh, vad hände?


Från typ tjugosju deltagare förra veckan till sju idag. Skrämde jag bort dom?
Vi kämpade på väl i alla fall och undrar om inte nya thunder-kicken är orsaken till att jag fått känningar i höger knä. Försöker verkligen tillse att tekniken blir rätt eftersom man byter riktning men känner ändå av det. Är lite lur på att jag inte hunnit bli tillräckligt varm då den kommer direkt i låt två. När vi sedan byter till vänster sida känner jag inte alls av något. Hm.

Galen dag på jobbet. Skulle jobba hemifrån efter lunch imorgon för att ta emot soffan men fick prioritera ett möte.  Snälle farfar ställer upp än en gång. Så sätter man sig disponibel på eftermiddagen och TJOFF kommer fler möteskallelser. Och naturligtvis kommer allt på en gång, incidenter och att göra på mina applikationer som så länge puttrat på i godan ro. Kan inte annat än säga hur grymt effektivt man kopplar bort jobbet genom att instruera ett svettigt pass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0