Burp


Födelsedagslunch för Monica på Fars Hatt i Kungälv. Deras efterrättsbuffe gick inte av för hackor.
Maten var också mycket bra och var så hungrig att jag glömde fota varmrätten. Men bara förrätten hade jag kunnat äta fem till utav.

Lämnade sällskapet tidigare för att dra till dagens pass i Partille. Då infann sig ett lätt illamående efter alla tårtor man ju bara varit tvungen att testa. Urp.
Som tur var hade man sin frosserikompanjon, tillika underbara svägerska Anna där också. Hohoho!
Burp, ska jag orka köra två pass nu?


Kommentarer
Postat av: Elin

ÅÅ, det stället ska man ju besöka helt klart :)

2013-10-27 @ 20:07:35
Postat av: Linda till Elin

Ja, jag ska erkänna att jag faktiskt inte trodde det skulle vara så bra som det visade sig vara :o)

2013-10-28 @ 07:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0