Okynnes


Tror stället hette Athenas invid Heden. Jag körde tapas för hela slanten, två som förrätt och fyra sedan. Blev duktigt mätt! Fast glass går ju alltid ner förstås.
Högsta poäng till min sociala skill - och det var inte ens jobbigt. Kan ibland, bland speciellt utvalda.

Ja, till slut tyckte jag faktiskt det var dags för en glass till! En del tar en öl eller drink till - jag tar en efterrätt. Ren okynnesätning.


De är inte lätta att fånga på bild men desto lättare att umgås med. 


Fångar Drottningtorget innan jag går däröver till busshållplatsen vid Posthotellets gavel. Blå Express tar mig till väntande Guling på pendelparkeringen. 
Stormöte idag gällande vårt nya arbetssätt i samband med kontorets totalrenovering - inga fasta platser från och med nästa år. Hur de än försöker motivera och lyfta fram fördelar ser jag bara hur vår väl fungerande grupp splittras. Skåp som på gymnasiet och bärkorg för personliga pinaler. Nej, jag är inte övertygad.
Och ja, örhängena ligger kvar på skrivbordet.


Kommentarer
Postat av: Ola

Fortfarande mätt, som Mikael brukar säga :-)

2013-11-13 @ 22:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0