Laddar om


Längesedan jag körde i Frölunda. Gött gäng, gött svettig. Skölja av sig det värsta och dra på dig andra uppsättningen träningskläder.
Fyller på hos McDonalds.

 Knö sig in till centrum och Svenska mässan där kön ringlar sig lång in till Fitnessfestivalen. Tack och lov man tog förköp! Väl inne är det hysteriskt mycket folk och lika välpumpat och brunbränt som vanligt.

Sitter och laddar om medan Body Step eller MRL kör gärnet framför mig och alla besökare. Snart är det combatens tur och om jag trodde jag kunde fuska med mina trötta och armar och ben får jag tänka om. Jag är för gammal för att köra två combatpass på en dag men stämning och publik får en att ge det där extra. Hoppas i alla fall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0