Tungt

Segt i kroppen idag, blodgivningen måntro som gav sig till känna? Brukar ju inte känna av den med hade å andra sidan ett blodvärde denna gång som inte riktigt var så bra som det brukar.
Sju starka dök upp idag varav en tjej med sin pappa. Hennes teknik var helt suverän med kickar som trots grym höjd ändå bibehöll styrkan och tekniken. Ofta ser man deltagare fokusera på just höjden och det istället blir slarvigt och skadebenäget. Förklaringen fick jag efteråt då hon tydligen tränat mycket taekwondo.

Har nu sagt upp denna klass på Lindholmen. Ville inte köra på sommarschemat och det innebar uppsägning av passet helt och hållet, det vill säga jag får inte tillbaka det till hösten. Partille och Kållered behåller jag då de annars blir helt utan combat. Är lite sugen på att faktiskt bryta lite ny träningsmark. Får se om jag får chansen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0