Pust

Tillbaka där allting började, stora salen i Majorna som då inte tillhörde Sportlife sedemera Nordic Wellness. Tillbaka där jag utbildades till combatinstruktör och nervös skulle köra låt tre från release nummer 28 för de övriga. Det nöttes roundhouse, knän, sidekicks och slag i dagarna två så benen darrade och axlarna värkte. Tjugosju koreografier senare är jag tillbaka, glad för bytet av muy-thai låten då orken som jag fruktat inte var med mig. Riktigt jobbigt och varmt i salen men förhoppningsvis nöjda deltagare. Att bli tillfrågad efteråt vad man hette nu igen samt vilka anläggningar man körde på ser jag som ett bra betyg trots allt.
Bränningen av skivan blev kass vilket ledde till förkortad fyra och antiklimax till stretchen. Our solen hour kommer liksom av sig när skivan hakar upp sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0