Ladda om

Lyckotajming att Johan kunde vabba även denna dag så jag kunde jobba till klockan passerat fem. Många bollar i luften utan att tappa någon känns alltid bra. När det dagliga middagsdilemmat kom på tal föreslog Johan pizza. Nu blev jag så sen hem så han käkade lunchlåda till middag istället och jag kände mig duktig och handlade för sallad. Eller så är jag helt enkelt så orolig inför kommande helgen att jag vill ladda så bra jag nu förmår.
Lyckades förstås välja en gummi-avokado som förpassades direkt till sophinken. Vad är det med dessa gummivarianter som ser så fina ut men är nästintill ogenomträngliga med den vassaste kniv? Är de verkligen bara omogna eller är det som jag fått för mig, kassa exemplar?
Vitlöksfrästa färska champinjoner, mm. Och knaperstekt bacon är som snacks!

Men om denna tallrik ser inbjudande ut månne så representerar gårdagens tallrik våra typiska middagar på ett bättre sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0