Horisontalläge

Duktigt trött idag utan någon annan att skylla på än mig själv. Fastnade såklart framför en film jag självklart sett förut - typ fyra gånger. Hopplös!
Och när sedan Lilltjejen kommer tassande strax innan fem och alarmet ljuder en halvtimme senare är man inte piggaste mörten öster om Göteborg.
Tack och lov hade jag bara ett telefonmöte idag. Det funkar liksom hyfsat att blunda under ett sådant, lyssnar extra fokuserat liksom heh.

Men som vanligt strömmar energin till när man ska köra sitt pass för träningssugna Kålleredianer. Lyckades förstås glömma Idas lindor, så trött var jag imorse att jag lyfte påsen ur träningsväskan när jag skulle packa den, och glömde lägga tillbaka den sedan. Tydligen inget pass nästa vecka pga Kristi flygaredagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0