Äntligen!

 
Fattar inte varför jag lät grejerna stå och damma i förrådet när det är så förbenat roligt! Trodde jag skulle ha förlorat en del av balans och känsla men det var som att cykla. Men med alla år på snö och sedemera asfalt sitter det väl i ryggmärgen. Den forna tågrälsen sträcker ut sig utan ände från Gunnilse där jag befinner mig på bilden bakåt mot Björsared. Som synes lade de ny asfalt här i vår och det är helt perfekt att åka på. Rygg och triceps kände dock av uppehållet så lär vara lite stel imorgon, trots att vi ändå tog det hyfsat lugnt. Johan å sin sida har babianrumpa och darriga lår. Vi mår helt fantastiskt helt enkelt, shit vad kul! Nu blir det till att ta sig tiden, och när vi nu kan dra ut alla tillsammans blir det en kul gemensam aktivitet. Har redan planer på ny tur imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0