Slem och vårväder

Första natten på nästan en vecka som jag sovit förhållandevis bra vilket känns. Dragit igång tvättmaskinen, tömde torkställen och dammsög det värsta innan jag med darriga ben och svettvåt rygg slog mig ned för lite frukost. Fick i mig hela tallriken vilket var ännu en framgång. Känns så jäkla skönt att vara tillbaka på banan, vingligt men ändock. Hade Johan varit här hade han tagit mig i örat för att jag inte vilade, men han fick åka till jobbet så vi får lite mat på bordet i alla fall och jag nu är i skick att ta hand om Lilltjejen, som för övrigt också är på bättringsvägen. Fina Ylva tog min combat igår och i mitt darriga tillstånd är jag faktiskt orolig inför söndagen. Men jag har lite näringsbanker att fylla på om man säger så. Har knappt ens orkat titta på combat dvd:n denna vecka vilket är helt patetiskt megastörigt. Och att vara sjuk en hel vecka från vare sig jobb eller skola har nog aldrig hänt - bortsett sjukskrivningen där som lärare. Känns ungefär lika bra som rövskav.


Kommentarer
Postat av: Anna W

Ja, men är man sjuk så är man! :o)

2013-03-01 @ 10:54:51
Postat av: Anna W

Möblerat om ser jag... och behöver en större tv. Ska du sitta så där långt bort behöver du ju en kikare. ;o)

2013-03-01 @ 10:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0