Omnattning

Skriver några rader medan Lilltjejen somnar om. Tillbringat eftermiddagen på Allum för införskaffande av byxor till maken samt proviantering. Att hålla reda på en unge i affärerna driver fram svetten i pannan. Hur är det då med två eller tre?
Shit vad trött jag blev när jag nu lade mig här i mörkret. Klockan är inte ens nio och jag skulle lätt kunna somna. Igår väcktes jag av att jag tappade mobilen på käken. Man vill gärna ha några egna timmar, men när man väl har chansen vill man bara gå och sova. Pressa sig att inte somna bara-för-att, eller krama kudden och inte vara allt för död när Lilltjejen vaknar på morgonkvisten, det är frågan.


Kommentarer
Postat av: Elin

Oj, vad stor hon blivit! Var längesen vi sågs nu, får råda bot på detta!!!

2013-03-24 @ 19:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0