Klenis

Duktig träningsvärk idag! Lite kroppsarbete och man får ont både här och där, ynkligt! Dessutom rejält seg efter en natt i kräkets tecken. Lagom till Robin sjungit färdigt sin vinnarlåt för andra gången hör vi de typiska ljuden från Lilltjejens rum. Tvätta, sanera och trösta. Flyttar över till vår säng där jag gör henne sällskap. Det kräks igen, och igen. Efter femte eller sjätte gången tappar jag räkningen och underlakanen börjar ta slut. Till dagen är hon pigg som om ingenting hänt medan föräldrarna är raka motsatsen. Jag var inte supperladdad till passet om man säger så men ville verkligen ta revansch sedan katastrofpasset för tre veckor sedan. Dock kom energin som jag hoppats när jag kom in i salen och körde igång musiken. Gött!
Nu efteråt är träningsvärken än värre. Urgh! Imorgon blir ännu en comeback i Partille, jihuu!
Medan jag svettades i salen var Johan ute i det vackra vädret med Lilltjejen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0