Release BC 56 Partille - check!

Jag körde ju de första fem och snurrade till det redan i uppvärmningen. När jag redan var igång slängde jag in ytterligare några hjärnsläpp i de följande låtarna. Sedan växlade jag över till Ylva som var hygglig och sympatisnurrade lite i sina låtar. Vi kompletterade varandra alltså alldeles utmärkt men deltagarna var så förlåtande och grymma som vanligt. Det tränades nästan lika mycket stämband idag!
Nu blir det att klara sig själv på torsdag. Nu pågår ju releaser på alla anläggningar och det teamas för fullt. En gång i tiden hade man tiden att hänga på överallt vilket inte bara var kul utan också bra för att nöta in koreografin. Nu får det gå som det går, vilket ändå brukar gå hyfsat. Typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0