MLS - vi ses igen

En liten Polo denna gång, i utbyte mot Guling med gul motorlampa. Körde den enträgna besvikna approachen med tjejen bakom inlämningsdisken som inte kunde säga varken bu eller bä. Timmesavgiften på 1400 spänn för att felsöka hade jag inte alls lust att godkänna men ett muntligt halvlöfte att trimma till den beroende på hur analysen gick.
Polons bensinlampa tändes halvvägs till jobbet och jag motstod lusten att köra sexton gånger fram och tillbaka vid trängselstationens kameror. Det tyckte jag var vuxet gjort av mig. Framför allt med tanke på att det inte renderat mer skatt för MLS än maxavgiften ändå - en piss i Mississippi för dom och ännu mer sen till jobbet för mig.
Jag dokumenterade mätarställningen i alla fall på Gulingen, även om den nu inte ska till plåtverkstaden denna gång. Det skadar ju inte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0