Färg?

Det blev en turboshopping också denna dag innan en riktig köttbullelunch och skjuts till Landvetter. Är ganska nöjd med min insats med allt från byxor till underkläder. Senast jag uppdaterade mina bh:ar var vid mitt och Johans besök i USA, så ni kan ju tänka er hur vackra de var. Rätt ner i soptunnan tack och hej. Före-detta-svarta och nästan-vita t-shirts åkte samma väg och det känns SÅ bra.

Visade upp mina inköp för make och ointresserad dotter och fick en kommentar från förstnämnde angående mitt färgval. Eller kanske snarare frånvaro av färgval. Men svart är väl en färg? Vitt likaså? Men jag kan väl hålla med på ett hörn, det finns utrymme för att våga mera. Men jag är ju inte klar ännu, hohoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0