#störigasakersomfårmigatttablockaiFB

#mus #datormus #typhusmus #dator #datortillbehör #musigtvarre #svartmus #musiplast #icketradlosmus #musmedsladd #svartmusmedsladd #ejsexistigmus #vanligmusmenintesnuskigmus #muspekarverktyg #pamittskrivbord #musmatta #monster #monsterpamusmatta #musmenintedjuret #musmattamedmonster #surfa #jobba #peka #styra #klicka #vanstermusknapp #hogermusknapp #mushjul #scrollhjul #attscrollamed #snurrgrejpamus #grejforattscrollanarmansurfar  
 
 
Paketet var förresten från Kina-projektet som nu är avslutat. En släng av barndomen jag ska introducera för Lilltjejen när hon är hemma igen.
 
#paket #sommaraktivitet #nostalgi #leksak #sommarleksak #shootandcatch #tillstranden #ellertradgarden #ellerwhatever #orka

Apropå ovan tänkte jag göra ett nytt försök med Instagram. Jag har ju så vansinnigt intressanta foton att dela med mig av. Som en komplement till mina klena blogguppdateringar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0