Passat på

Det var längesedan jag åt sushi så såg verkligen fram emot den som uppladdning innan passet. Första tuggan var skitgod men sedan blev jag allt mer illamående ju fler jag trugade i mig. Nästan samma känsla som första gången jag åt sushi. Vilken besvikelse som slutade att jag tvingade i mig drygt hälften bara för att ha något i magen.

Svettigt som vanligt i Kållered med några nya deltagare vilket alltid är kul. Extra roligt när killar vågar prova också, två stycken idag.
Tvingade mig att köra igenom ViPR också som tenderar att bli slarvigare ju längre in i blocken jag kommer, helt enkelt för att orken tryter. Drag-blocket är rena döden! Nu dusch och lite mysbastu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0