Känna på

Ännu en grym dag vädermässigt. Har dock inte avnjutit den det minsta. Johan och Lilltjejen drog till Landet medan jag fixade lite ärenden, shoppade och storhandlade. Tanken var att hitta mer vardags/jobbkläder men orkade inte riktigt. Det slutade fifty-fifty, jag köpte något att ha på jobbet men också (såklart) träningskläder. Behöver ju bredda träningsgarderoben lite till mindre combat-aktig och hittade därför det som jag nu använt vid ViPR-träningen i Partille. Tightsen ska vara nåt special tjofräs som ska öka cirkulation, minska skaderisk och jag vet inte allt expediten bluddrade på om. Jag tyckte dom var snygga och köpte trots att de var snordyra och korvskinnstajta. Tydligen ska de vara så och enligt min vikt skulle jag ha storlek medium för bästa effekt. HA-ha, tyckte jag och köpte large. Jag antar att det är samma känsla att dra på sig en våtdräkt.

I vilket fall var det grymt bra att få köra igenom ViPR "på riktigt" då jag och de två andra instruktörerna som ska köra i Partille träffades. Jag är den enda som ska köra 3D så körde den innan vi sedan gick igenom Athletic.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0