Framme!

Vid ett vaktpass på Stenungsbaden provade jag en Red Bull för första gången. Trodde jag skulle märka av den, icke kaffedrickare som jag var men kände nada. Tog nu därför det säkra före det osäkra och drog i mig hela fyrpacken som Johan köpte!
Kände inte nämnvärt nu heller men blev i alla fall inte supertrött. Dock när jag skulle sitta ner och äta lunch, wohoo! Light-versionen av ekorren "På andra sidan häcken"! Inga som helst problem att köra hela vägen och sitter nu med småskum känsla i kropp och knopp. Lätt huvudvärk på gång - Red Bull-bakfylla?

Vi har i turbofart boat in oss på våra 162 kvadrat och håller oss nu ur vägen medan Lindvallens personal städar om nedervåningen. Det var INTE ok gjort.
Ronja har fått födelsedagspresent av Ida och Hampus så nu är sysselsättningen fixad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0