Träningstorsdag

Jäklar i min låda vilken skillnad på bara tre dagar, otroligt skönt att vara tillbaka! Kände ingenting i kroppen som höll mig tillbaka när jag körde med deltagarna i Kållered. Najs!

(jag och Ida - grymma är vi!)
 
Hade dock totalt glömt bort att det var instruktörsmöte, så direkt efter jag var klar hann jag lyssna på sluttampen av genomgången innan det var dags för oss alla att presentera en-två låtar av våra respektive pass. Bland oss som var närvarande blev det Body Step, CXworkx (eller hur det nu skrivs ut), Body Pump, Body Combat, Indoor Walking och Body Balance. Tyvärr var ingen dansinstruktör med då det hade varit kul att prova nåogt sådant. Men det var väldigt roligt då jag varken provat CX eller IW förut, och då jag inte kört step på minst åtta år fick jag många goa flashbacks.
(Step på gång)
 
(CXworkx - urgh!)
 
(IW med sina skrämmande manicker som var SÅ jobbiga! En timme? Jag pallade knappt två låtar!)
 
Vädrade fossingarna till Body Balance och konstaterade att jag - fortfarande - är smidig som ett kassaskåp.
 
Detta var inspirerande och påminde mig om hur mycket jag tycker om att träna och skulle kunna göra mer om jag bara hade tiden.
Efter detta roliga var det underbart gott att frossa i mackor, ost och frukt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0