Huvudet dumt och allt det där...

Sitter i instruktörsrummets soffa och samlar kraft inför duschen. Fick typ fyra svar på vikariefrågan på intranätet trots att jag också skickat till box-instruktörerna. Men med två andra som tidigare lagt ut bön om hjälp till sina combatpass denna kväll insåg jag att chansen var mikroskopisk. Ville inte ställa in, ville inte att mina deltagare kanske skulle få ett Zumba-pass eller något istället, hur kul är det när man är inställd på combat?
Så jag förberedde mig hela dagen genom att småäta och dricka för att försöka fylla på vätske- och energiförrådet som bara bokstavligt talat runnit ur mig. Började dessutom passet med att utmana deltagarna, säga som det var men att där jag tappade i ork och energi skulle de kompensera! De var grymma! Sedan tappade jag koreografin i både första och andra låten. Grrr!
Hängde ändå med något bättre denna gång och det flimrade inte i synfältets utkanter när det var dags för styrkan. Jag är ju så gott som frisk juh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0