Nästan mätt!

Kommer till jobbet och kniper sista "finparkeringen". Det märks att det är fredag, och fredag innan jul då många kommit än tidigare för ett tidigare avslut i eftermiddag. Stoffe till exempel den galningen som tydligen var på plats lagom till jag rullade ut med Gulingen från vår infart.
När jag kommer till vår tillfällga vistelseort står denna lilla söting på "min" plats!

Proppfull med hemgjort choklad-marshmallow-jordnöt-kola(dumle?)-russin(?)-godis! Kunde såklart inte låta bli, och så jäkla goda de var! Två bitar senare och jag konstaterar att dagens kaloriintag är mättat och överskridit med råge. Alltså, Stoffe och Maya har tre barn, en hund, sex katter, två färska kattungar och en HÄST! Ändå fixar de sådana här godsaker medan en annan inte ens orkat sätta en ljusstake i fönstret. Eller de och de, Stoffe tog inte åt sig äran för min mätta mage. Så tack Maya!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0