Efterrätt


Johan nattar och jag fyller på magen. Middag i form av parmaskinka, marinerade kronärtskockor och brieost kanske inte är den typiska middagsmaten men den fyller sin funktion i form av bukfylla och god smak. Lite grillchips och apelsinjuice och kostcirkeln är sluten, hohoho!
Min dotter pusselmästaren lägger bitarna på plats i rasande fart. 

Har jag sagt att jag har världens bästa svärföräldrar? Det har jag inte va? Berättat hur de alltid ställer upp vad det än gäller? Till exempel hämta på dagis och barnvakta så vi kan träna varje torsdag. Att det fixas mat när hon varit hos dom. Att laddare till bilbatteri inhandlades och kopplades in i Saabis innan klockan passerat lunch.
Nu kommer man hem och så står två lunchlådor från restaurang och väntar i kylen. Och det är inte första gången. Vad har jag gjort för att förtjäna denna lyx egentligen?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0