Snabbt bara

Nästan två timmar sparar jag på att inte sätta mig i bilen denna dag.
Visst, det är lite pluttigt att sitta med lilla laptopskärmen, men för det jag fokuserar på idag räcker det bra. 06.00 var jag igång och fick lite för ovanlighetens skull vara med på Lilltjejens morgonrutiner. I eftermiddag hämtar jag henne så för att åka upp till Landet. Sedan är det minisemester. Wohoo!
 
 
Lilltjejen har upptäckt hur fantastiskt roligt det är att bära katterna, men det är bara Bäbis som tillåter det och hon är SÅ snäll! Bara hänger där medan Ronja kånkar, flyttar, lyfter och till och med springer. Hon som inte ens var särskilt förtjust i att bäras. Men visst får hon nog ibland och släpps hon inte när då hon säger ifrån kommer klorna fram. När man har husdjur får man träna tolerans, respekt och hänsyn. Går liksom inte att trotsa eller tvinga sin vilja fram mot en katt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0