Bytt!

 
Jag har bytt konto på Instagram. Kändes meningslöst med Instagrambilder av den sort som kom i liknande form på bloggen. När jag så kom rullande nedför backarna med utsikt över den dimhöljda Lärjedalen kom jag på ett tema istället. Så mitt nya konto ska bara bestå av snapshots från mina mornar. Om det är så mycket mer meningsfullt är en annan femma, men liksom bloggen kan jag nog finna det kul att kunna blicka tillbaka.
 
Redan spänd inför kvällens ViPR trots att jag ju egentligen redan kört "på riktigt". Jennie och Josefine börjar med Athletic 45 min då jag ska agera mer på golvet och coacha. Det blir bra uppvärmning innan mina 30 minuters 3D.
 
Just det, nya Instagramkontot är det fantasifulla: Lindasmornings
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0