Hm

Har de senaste dagarna haft svårt att somna, något jag väldigt sällan annars brukar ha. Och när jag väl somnat vaknar jag lätt och ofta. Denna natten inget undantag så när larmet ljöd halv sex var det en mer död än levande Linda som masade sig ur sängen.
När man sedan får höra både två och tre gånger från kollegorna att man ser trött ut, eller som Stoffe så omtänksamt uttalade: "Något som katten släpat in", undrar man onekligen hur man egentligen ser ut. Jag som trodde jag snarare skulle ha lite vårfrisk färg på kinderna efter all sol senaste två dagarna men nehej.
Glömde dessutom mobilen hemma. Känns... skönt på ett sätt.
 
Några fler bilder från helgen.
 

Kommentarer
Postat av: Anna W

Strunt i dom. Känner du dig pigg så är du förmodligen det också. :o) Kram!

2013-04-02 @ 15:09:42
Postat av: Elin

Vilka härliga bilder på er!

2013-04-02 @ 22:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0