Jaja

Trött - Tröttare - Linda
Seg - Segare - Linda
Omotiverad - Mer omotiverad - Just det, Linda!
 
Jag vet att det blir annorlunda när jag väl står där men just nu känns det v-ä-l-d-i-g-t motigt att köra pass om knappa två timmar! Skulle inte förvåna mig om hjärnan får total blackout och så står jag där som ett fån. Ett trött fån.
 
Pratar med Johan som låter som han varit och festat en vecka, så han lär bli hemma imorgon också.
 
Verkar inte som kvartalerna går på Fitnessfestivalen i år vilket är tråkigt. Det brukar bli rätt bra tryck där. Nu blir det en "vanlig" LesMills-presentation med vad jag antar mixade låtar och då vet jag inte om jag ids pallra mig dit. Förutom kvartalen man åkte dit för tidigare år kände man sig otroligt malplacerad där med muskler och fejkbränna till absurdum. Den kallas Fitnessfestivalen men denna klick förknippar jag inte med Fitness över huvudtaget. Istället ger de mig av någon anledning en obehaglig känsla i maggropen. På samma sätt som extremt överviktiga människor känns dessa extrema kroppsbyggare bara - fel. Det ser bara så, tja fel ut!
Tänk vad olika vi är.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0