Gilla!

Jag har lagt ut en del förut men de är ju bra! Många har varit i combatreleaser och på hög volym i Gulingen teleporteras jag till ett annat universum. Älska!
Jag är nog inte den enda som låtit sig försvinna in i musiken, en verklighetsflykt och kick framkallad helt utan kemikalier. Undrar hur många timmar man egentligen tillbringat på dansgolvet? Med svetten rinnande näst intill okontaktbar, vare sig man hoppat omkring till technomusik eller glidit över dansgolvet i foxtrot. Saknar de där stunderna men antar att jag hittat ett alternativ i combatträningen. Inte fullgott men duger. Det spelas ändå ingen bra musik på nattklubbarna längre, icke uppdaterad som man är på dagens dansmusik.
Nedan går visserligen inte under kategorin dansmusik utan snarare "teleportera-sig-bort-och-låta-såg förloras"-kategorin.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0