Crazy cats

Gråbröderna håller mig sällskap vid nattningen ikväll. Får se om det funkar eller om bråkstakarna åker ut.
Pluggar koreografi så fort jag kommer åt men börjar känna viss stress då tiden hittills inte varit tillräcklig. De låtar jag provade i måndags satt inte alls så försöker trycka in så mycket som möjligt till torsdag så jag kan träna lite igen. Eller nej skit också, tror inte någon sal är ledig då! Kanske lilla salen i Lindholmen på söndag då. Hm.

Ogillar låt nummer två som är nån seg remix av Kiss "All night long" eller vad den nu hette. Trök.

Duktigt trött på vägen hem från jobbet idag. Hann inte känna mer sedan för dagishämtning och mat och diska och tvätta barn och byta blöja och kolla combat och läsa bok för barn, men nu finns utrymme för den att komma tillbaka. Och det gör den - med råge. Zzzz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0