Menååh!

Mailappen i iFånen är ju kass! Förut fick jag indikationer när nya mail kommit men nu är det bara sporadiskt. Så jag missar en massa mail, bland annat att anmälan till nästa kvartal är öppen. Nu upptäckte jag det för sent så de två tillfällena är såklart fullbokade! Jag gillar inte alls att måsta beställa kitet och vänta på att få det i lådan då man aldrig vet om det kommer direkt efter kvartalen. En del får vänta över en vecka vilket innebär att man då har en ynka vecka att plugga in nya koreografin!
Får hoppas jag får den så snabbt det bara går denna gången också!
 
Nästa torsdag är det dags för vår traditionella Halloween-combat i Kållered, alltid lika kul!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0