Lördagkväll

Fjärran är de lördagskvällar man drog på sig dansstassen för att svettas ett oupphörligt antal timmar i dunkande discoljus. Fjärran är de lördagskvällar man drog på sig kavajen och batongen för att frysa ett antal timmar i en dragig dörröppning. Det var tider det!
Kvart i nio och vaken Lilltjej liksom igår. När hon väl somnat tar föräldrarna vara på egentiden och - går och lägger sig. Men denna kväll har i alla fall jag ett mål: Se andra Twilight filmen! Men vi ser den inte i soffan utan gör och klara för sängen och ser den där. Då gör det liksom inget om man, läs Johan, somnar efter en kvart.

Fin dag idag så efter lite ärenden i Lerum tog vi en promenad i höstsolen och tittade till de flesta av våra Downtown-cacher. Sedan snodde jag åt mig en egenstund i bastun. Fortfarande skönt genomvarm men ögonen svider av trötthet.


Kommentarer
Postat av: Oo

Hmm, somnade ju inte!! Höll mig vaken hela filmen!!

2012-10-28 @ 17:16:29
Postat av: På

Ingen kommentar på mitt inlägg?

2012-10-31 @ 19:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0