Brorsan på bröstet

Okej den rubriken kanske blev lite fel men är ju ändå rätt. Regnet vräker ner på utsidan och jag är äntligen i säng. Blev sent efter träningen då jag gjorde veckans storhandling efteråt.
Hela åtta deltagare idag och lätt förvirrad instruktör men rodde det hyfsat iland ändå. Två huvudvärkstabletter, lite middag och så combat rådde bot på det värsta huvuddunket. Det hade väl legat nära till hands att ett combatpass förvärrat huvudvärk men inte i mitt fall. Jag och A-K passade dessutom på att dra upp volymen och skaka loss lite till "Phat base" efteråt, hoho!

Sedan måste jag verkligen börja tänka på min hållning! Eller vänta nu, det är ju lite boxningsstance jag kör såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0