Spurt

Det har nog inte riktigt slagit mig att jag faktiskt ska till Kina, och det om två veckor! Nu är det liksom bara fokus på att hinna förbereda och tiden rinner ifrån mig! I helgen kan jag inte jobba eftersom syster med familj är här och nästa vecka blir det ytterst lite tid över då jag utbildar besökande kineser alla dagar.

Tog ut lite frustration på spegeln i Angered. Eller njäe, kanske snarare någon Body Pump:are som fipplade med skivstången. Eftersom syster yster visar sig komma så sent på kvällen tar jag chansen att träna ändå! Ylva skulle ju ta den för mig, men nu teamar vi istället vilket är extra kul. Kvartalerna går nu så jag borde få mitt kit när dom helst. Blir inte att köra den dock förrän nästa år eftersom jag är i Kina precis under releaseveckan. Under julschemat är mina klasser bortplockade så jag får gott om tid att plugga.

God Natt!


Kommentarer
Postat av: teabird

Ahhh vad spännande! Får önska dig lycka till :D

2012-11-27 @ 00:13:56
URL: http://teabird.blogg.se
Postat av: Linda till teabird

Tack för det, lär behövas! Xo)

2012-11-27 @ 06:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0