Nattningsläge

Inga större tecken till att vilja somna ännu medan mamma skulle kunna utan vidare ansträngning.
Insåg att det kanske var mitt sista combatpass på Lindholmen då jag nästa gång på min tur är i Kina. Jag är osäker på om jag ska behålla klassen till våren då jag fått erbjudande att återgå till Partille, måndagar 17.30!
Det skulle innebära att jag släpper Angered som faktiskt varit lite segt med sitt sena klockslag. Att åka direkt efter jobbet tycker jag är bäst.
Dock innebär det att Lilltjejen blir hämtad först när Johan kommer med bussen från stan vilket känns lite jobbigt. Frågan är om det är mer jobbigt för mig eller henne men det är inte särskilt många barn kvar när jag ibland kommer halv fem. Svårt beslut!

Hon har i varje fall haft en nästintill heldag med pappsen med promenad till lekplatsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0