Nattning

iFån-skalet fick jag av syrran förresten som kommer med familjen och hälsar på första advent. Då blir det nästan två år sedan sist och den enda helgen som passade oss alla. Gäller alltså att fixa julklapparna denna månad!
Apropå pepp-skal tackar jag också för peppet efter inlägget om gårdagens combat. Visst kan säkert en del tillskrivas den sena tiden och målgruppen, men det är svårt att låta bli att undra över deltagarantalet om en annan instruktör tog över. Vårschemat ligger ute nu för att eventuellt anmäla intresse till lediga pass. Det finns knappt något men sedan ska det ju också funka med dagis och Johan. Söndagspasset i Lindholmen tas bort men Angered ligger av någon anledning kvar! Så säger jag ifrån mig den kan det bli bara ett pass i veckan till våren och det känns som minst ett för lite för att jag ska må bra. Men vi får väl se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0