Fy f-n vad jag är bra!

Jag vågar knappt tänka på hur jag skulle må om jag inte instruerade Body combat. Man man vara nere, trött, less, hjärnan mos efter sinnessjuk dag och allmänt redo att krypa ner under närmaste sten. Men så får man en välfylld sal full av energiska deltagare och hela dagens tyngder rinner ut med svetten. Energiboost och välbefinnande som ingen drog kunnat åstadkomma toppas med positiva kommentarer efteråt varav den ena löd: "Alltså fy f-n vad du är bra!"
Ja tänk hur en dag kan gå från att hålla en stimulerande utbildning till tårar av ångest över tidspress, upp igen för effektivt hållet möte och så ner igen för allt det man tänkt göra denna vecka och nu insett bara har en dag kvar att göra det på. Men får man avsluta på topp på detta sättet är det så mycket lättare att hämta kraft till morgondagen, fokusera på det man faktiskt åstadkommit och inse att ja, fy f-n vad jag är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0