Tre år!

Tre år är tydligen läder. Jag har ingen aning, det är Johan som proklamerat det. Han kommer hem efter jobbet och i den korta stund vi har innan jag ska iväg till min träning plockar han fram en fin (ej av honom) inslagen present! Vi firar visst bröllopsdag idag - så bra koll har jag!
Och det är inte bara en, utan han drar fram ännu ett litet paket! Jag fick stora pärlörhängen till jul då jag efter många år förlorat ett av mina gamla. Så upptäckte jag häromveckan att jag förlorat ett igen! Eftersom jag bär örhängena dygnet runt kan jag tappat det när som helst, i sängen, något av Sportlifes tre omklädningsrum eller duschar, vår egen dusch, ja precis var som helst. Men nu fick jag ett nytt par igen!
I den andra lilla asken låg ett nytt geckohalsband! Jag var ju så ledsen för att jag förlorade geckohänget jag köpte på Hawaii och har gjort halvhjärtade försök att hitta ett nytt jag gillar. Nu behöver jag inte leta längre! Gillar faktiskt läderremmen istället för silverhalsbandet. Dock blir det inte lika smidigt att bära dygnet runt så som jag har förmåga att göra med också halsband. Eller kan man duscha med läderrem?


Tre år sedan alltså, där på San Franciscos strand. Tre år är ju egentligen inte så mycket men så mycket som hänt för min del ändå! Mycket glädje, mycket sorg. Omtumlande saker, oväntade saker. Life är verkligen en box of chocolate - you never know what you gonna get.


Kommentarer
Postat av: Kaja

Underbar bild på stranden...

2012-05-10 @ 20:56:56
URL: http://kajadesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0