Tashmira is back!

Tänk, jag har alltid önskat mig ben upp till armhålorna! Efter mycket om och men kom jag alltså in, och efter mera men och om in i ett spel! Ändrade mig dock i sista minuten och valde Wizard istället för Hunter som jag först tänkt. En knapp timme SWOOSCHADE förbi sådär som det bara kan göra när man köttar monster i domedagsmörka fantasivärldar. Sedan dog datorn knall och fall och det tog några skräckfyllda sekunder för mig att inse att överhettningsskyddet slagit till. Funderade ett tag på vilket av klyftpotatis eller pytt i panna som skulle funka bäst som underlag, innan jag insåg det bäst att gå och lägga mig. Johan är inne hos Lilltjej som för första gången på månader vaknat till två gånger efter nattningen. Nu undrar jag dock om inte de båda somnat där inne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0