Jaja

Saabis servades och fick nya bromsar för drygt tiotusen. Nu fick jag samtal från verkstaden om Gulingens status och där ska bromsar i form av ok och belägg och skivor och annat sådant man bara svarar "Mm" och försöker låta som man förstår. Drygt sextusen ska det gå på så där har vi våra Dibbedatorer, två sådana med grym prestanda! Men jag är inte bitter. Vi har ju min upp- och nervända laptop och gåvodatorn! Hohoho! Vi fick ju till ett grafikkort till slut men det slog ut nätverkskortet istället. KAN ha att göra med att grafikkortet krävde ett 400 watts nätaggregat och datorn hade typ 200. Heh. Men så köpte Johan ett trådlöst USB-nätverkskort och då fungerade det finfint!

Funderar förresten på att avsäga mig mitt pass i Partille. Nu har jag ju provat ett antal veckor med detta tredje combatpass och det blir lite väl mycket. Johan ska också se över sina aktiviteter för som det är nu ses vi ju nästan aldrig. Helgerna blir nästan press att hinna både alla vardagliga hemmaaktiviteter plus kvalitetstid. På ett sätt trivs jag ju rätt bra med mina aktiviteter, snacka om att ha mycket mer egentid än många andra med dagisbarn! Men nu lever vi nästan separata liv under samma tak där vi bara ses för utbyte av barn och uppdatering av senaste nytt. Det fungerar finfint, men frågan är om det är så bra för relationen egentligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0