Hohoho!

En upp och nervänd assiett och bordsfläkt på högsta hastighet! Några timmar senare och den fungerar kanon! Jag har dock iskalla händer men det får man ta. På bilden håller jag på att uppdatera back-up kopieringen av alla våra foton utifall en härdsmälta skulle inträffa.

Dagens combat blev en seg historia tyvärr. Jag "tände" aldrig riktigt och kände av ryggen vilket var störigt. Men vi fick svettas en timme i alla fall och förhoppningsvis märkte deltagarna ingen skillnad.
Nu är det dock dags för sängen. Av någon outgrundlig anledning blev det senare än vanligt. Men nu när Johan sagt tack och hej till Andy som varit här en sväng, har han fått ta plats i Nya Tristram. Då känner jag hur trött jag faktiskt är. Frågan är då hur länge Johan kommer att sitta.
Jag blev förresten påmind om en pekär sak när jag satt och spelade: Hur jag lever mig in så i spelet att jag tycker det är otäckt att spela ensam! Jag behöver multiplayer, jag behöver Johan jämte mig inne i katedralen och mörka källare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0