Andra chansen


Som sagt, det kommande releasen imponerade inte alls på mig. Visserligen brukar de alltid behöva växa till sig, men åtmindstone någon låt brukar få mig att tända till. Inte denna gång. Ingen av låtarna gav mig någon wow-känsla vilket kändes lite tråkigt. Det är rätt utmanande styrkemässigt vilket är typiskt när jag kommer att utvärderas om en dryg månad och så de där jump-knees som jag aldrig gillat. Menmen.




Man var gott hungrig och törstig när man anlände i Lindome, så allt gottigt som serverades kunde inte bli bättre! Jistanes vad mätt jag blev! Grattis Anna och tack!

Och nu gick den där Flinck vidare till finalen och jag fattar ingenting. Men å andra sidan var ju Lotta och Christers låt inget vidare heller.

Nu ids jag inte skriva mer. Noll fokus. Sorry.



Kommentarer
Postat av: Anna W

Mums! Det där såg gott ut!



Du får väl ge BC 51 (eller vad det nu var för nuffra) en "andra chans". ;o)

2012-03-04 @ 15:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0