Tidsfördriv

Alla ni föräldrar där ute som liksom jag ägnar åtskilliga timmar åt insomning av avkomma, vad gör ni medan ni väntar? Ungar är olika, en del föräldrar måste närvara tills det somnas medan andra inte kan komma i närheten (lyllosar).
Här är ju faktiskt iFånen grym för tidsfördriv enligt mig, men vad finns det för alternativ? Vad gjorde morsorna och farsorna innan de hade FB, Internet och app-oändligheten att tillgå? Låg de då som jag nu gör och ... Mediterade? Filosoferade? Ackumulerade, öh, energi eller något? Räknade kvistar i trätaket?
Jag bloggar, surfar lite, läser andras bloggar, kollar av FB, Wordfeudar och SPELAR TINY TOWER! Kom igen, vad är eran avslappnande (låter bättre än hjärndödande fånspel som ändå inte kan kallas meningslöst eftersom jag de facto finner det inte bara avslappnande men också underhållande på lagom nivå) app-älskling som ni ägnat osannolikt många timmar åt?




(Omsorgsfull hyresvärd!)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0