Kliande underarmar

Har blottat mina armar för solen i kanske en halvtimme och nu kliar det infernaliskt!
Men vad gör det när man fått köra en grym combatklass i Partille! Det är sådana här pass som nästan får mig att ångra mitt beslut att avsäga mig klassen. Riktigt många deltagare med bra respons och egen energi som bara sprutade - me like!
 
Glömde bort att jag skulle till Citykliniken idag förresten, skit är det. Men kanske jag glömde det just för att jag är så mycket bättre i ryggen? Ingen mera ostbåge i slutet på dagen eller smärtor och stelhet när man kravlar ur sängen på morgonen. Skönt! Vet dock inte riktigt vad det beror på, att det blivit bättre alltså, för jag har ju inte precis varit duktig på att göra mina läxor...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0