Huvudvärk

Det var Johan som var ute på stan igår med sina gamla kollegor, men det är jag som har ont i huvudet. Trodde jag skulle sova bort den igår men icke. Två tabletter vid femtiden och två till när man definitivt fick kliva upp med pigg Lilltjej. Jag tillhör dock de lyckliga få som sällan har huvudvärk, och då är det oftast premenstruellt (stavning?) av någon anledning.
Skulle ta en bild med självmedlidandet präglat över hela synen, men så fick jag en Lilltjej med bok uppklättrande i knäet. Tittar intresserat på vad jag gör med mobilen och säger "mamma, mamma, mamma".


Kommentarer
Postat av: Anna W

Hur får du bilderna från Instagram till bloggen?

2012-06-06 @ 10:49:30
Postat av: Linda till Anna W

När jag är klar med dom i Instagram hamnar de bland mina andra bilder jag tagit med kameran, allt i samma mapp alltså oavsett om de kommit från kameran eller via Insta...

2012-06-06 @ 15:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0