Fortfarande nere...

... bloggappen alltså.

Det var ju inte längesedan jag hade Gulingen på service, men nu tänds oljelampan igen! Jupps, nivån är låg så någonstans måste det läcka. Kanske bara någon packning eller så men ändå!

Underarmarna är stela och ömma efter gårdagens box impact. Flera stod på kö och väntade på eventuella platser så instruktören var schysst och tog med alla trots att de inte fick plats. Därför körde vi utan säckar och det blev duktigt trångt - och vansinnigt varmt!
Speglarna immade igen och hans iFån ballade ur så musiken gick sådär. Mmm, svettimpregnerad iFån.
Jag var inte alls särskilt taggad att träna men som vanligt piggnade man till och kunde sedan avnjuta känslan av darrande händer och skakande ben. Fick krampkänning i höger lår vilket som tur var snabbt gick över.

Jag brukar parkera på intilliggande Willys trots varningarna att en del fått bot. Igår fick jag bara den där gnagande känslan att jag inte skulle ställa mig där. Jag till och körde dit men vände för att det kändes så fel och parkerade på betalplatserna istället.
Nu kanske det inte är samma bolag, men stackars Andreas som parkerade på Ica Maxis stora parkering åkte på bot! Hur många gånger har inte Johans herrklubbskompisar stått där över natten utan problem? Kanske därför de skärpt till bevakningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0