Bildbevis

Style á la nattsömn, här har du ditt bevis Kaja så du inte behöver vänta till måndag. Eller nej förresten måndagen därefter eftersom jag jobbar hemifrån under inskolningen. :o)

Det är väl halva poängen med semester, att vakna, snegla på klockradion och inse att den vanliga arbetsdagen redan påbörjats? Tillfredsställelsen i att "här ligger jag och gonar i sängvärmen medan de sitter där framför sina skärmar"!
Men det ska faktiskt bli en liten arbetsinsats av mig också eventuellt idag eller imorgon. När Stoffe ber så snällt säger Linda ja med glädje. Tills hon öppnar materialet hon ska gå igenom och upptäcker att det är 49 sidor. Men jag gör det så gäärna för min fine Stoffe! Det skulle bli kasst väder imorgon så det kanske får bli då.

Har funderingar på att idag ta med mig yxa och såg och gå ut och härja i buskagen, samla på mig en rejäl hög att elda upp. Passande aktiviteter för en sviken hustru, hohoho! Något mer jag kan passa på att elda upp? Någons laptop kanske?

Fick kostnadsförslaget för reparationen av systemkameran. Nästan tvåtusen spänn är precis vad man behöver just nu men det är bara att gilla läget. Nu kanske man skulle pula i sig lite frukost?


Kommentarer
Postat av: Kaja

Hallååå! Sådär önskar jag att jag såg ut när jag gick upp ur sängen! gilla

2012-01-11 @ 10:41:59
URL: http://kajadesign.blogspot.com
Postat av: Thomas

Gaaah! Som en straffånge! Var är allt hår? NDet där är ju längre än du hade under perioden 1998-2005 hahaha

Nej skämt och sido. Du har gått från superlångt till bara långt.

2012-01-11 @ 12:01:32
Postat av: Anna

Tycker det ser bra ut jag. Och mer behändigt att ha att göra med skulle jag tro.



Om J nu läser din blogg borde han ju suga åt sig av alla saker han ska ta tag i för att rädda detta. Hur svårt kan det vara att ringa till familjerådgivningen och höra vad för hjälp som finns att få?



Surt med kameran. Vad var det för fel på den?



Kram!

2012-01-11 @ 12:12:14
Postat av: Helena

Mycket piffigt! Kanske borde ta tag i en frisör själv, det ser ju ut att kunna ge resultat :)



Håller f.ö med Anna, om J har något vett i skallen så läser han dina inlägg och tar tag i saker - det är ju inte direkt otydligt vad du vill...

2012-01-11 @ 12:43:08
Postat av: Linda

Kaja: Tackar! :o)



Thomas: Just det, har ju haft mycket kortare förut, pust vad jobbigt!



Anna: Mamma lämnade axelremmen hängade från köksön så Lilltjejen drog den i golvet (fick den som tur var inte på sig). Så blixten slutade fungera, den fälldes inte upp och väl uppe utlöstes den inte. De fick visst byta någon grej i den.

2012-01-11 @ 12:43:49
Postat av: Anna

Just ja så var det. :o)

2012-01-11 @ 12:58:38
Postat av: Hannah

Nice haircut!! Looking good!! And really glad you like that shirt!! Hehehe

2012-01-11 @ 16:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0