I-landsproblem

Sitter och försöker låta bli att drabbas av den imploderande stressbomben. Vad är det med sörlänningarna och lite snö? En halvtimme sedan jag lämnade jobbet och har inte ens kommit en halvmil! Dagishämtningen blir så sen att det är bortom skämsgränsen. Meningslöst att stressa upp sig för och avkomman överlever, personalen förstår och så vidare femton gånger men ändå!
Det börjar slå mig att jag verkligen åker på lördag. Nästa måndag finns inga ursäkter längre. Utbildar några besökande kineser denna vecka som ger lite uppslag till vad jag har att vänta. Skillnaden blir bara att det då inte kommer att finnas tid för några frågor, bara ren korvstoppning!


Kommentarer
Postat av: Stoffe

Jaja,
Vissa får åka iväg och löka sig, medan vi andra får ta hand om allt annat du lämnar här hemma. Jojo :)
Det där kommer att gå kanon, innan du vet ordet av så kommer du att mala på som en robot, och ha 50-talet kunskapstörstande Kineser som suger i sig som tvättsvampar.
Sen blir du ju polare men alla, jag får nog ha koll på dig och din mail-låda sedan när du kommer hem.

2012-12-03 @ 23:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0