Mitt i veckan

 Innan lunch är håret samlat där bak igen. Så länge jag sitter still framför mig skärm funkar det ju, men att äta? Näe.
 
Den 6:e ska vi köra teamklass i Kållered, temat är Scooter! Han har ju haft ett antal ösiga låtar under tiden jag instruerat, så en sammanställning ger följande urval:
 
1. Apache rocks the bottom! (30)
2. The United Vibe (35) eller
I was made for loving you (42)
3.
4. Jump that rock - whatever you want (39) eller
Fire (47)
5. Nessaja (50)
6. Behind the cow (33)
7.
8. Back in the UK (31) 
9.
10.
 
Kommer att bli riktigt kul, och en annan kul grej om det nu blir av är att Ida med kompis ska vara med imorgon! Det är ju lite restriktioner för de som är under femton, men jag skriver på ansvarsavtalet och agerar målsman. Hoppas det blir av och att de tycker det är kul trots att det kan kännas krångligt i början. Jag minns själv hur ovan och nästan fånig jag kände mig första gången jag provade. Men jag gav det en chans till och så var jag fast! Framför allt var det musiken som gjorde halva grejen, den är ju bara peppande!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0