Imorgon

Nu är den äntligen här och imorgon blir det av - hämtning av min fåtölj! Den efterlängtade, den gudomliga, den som gav mig ångest där vid mitt vidlyftiga och instinktiva beslut att köpa. Vid min och Ronjas utflykt där en dag under min ensamma ledighet med henne åkte vi dit igen bara för att dubbelkolla. Var den verkligen så skön som jag upplevde den då den dagen? Var den lika snygg? Verkligen värd alla de där hårt ihopsvettade Sportlifepengarna? Dumpade Lilltjejen i närmsta soffa och placerade mig nästan lite ängsligt i den fåtölj vilkens bror nu står och väntar på mig i Bäckebol.
Det var lika underbart som jag mindes. Hade jag inte haft Johan skulle jag fria till den och leva lycklig i alla mina dagar!
 
Imorgon blir det alltså att hyra släp, avyttra den soffa vi fick överta av Elin och Andreas och hämta min gudomlighet. Jag ska äntligen få min läs-virk-stick- och myshörna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0