I fåtöljen

Johan är tillbaka efter att ha drillat fotbollstjejerna. Vilar min lekamen i min mysfåtölj och ska snart hoppa i säng. Det är mycket combat nu närmaste dagarna. Skulle ju inte köra mer i Partille men ersättaren har dragit på semester i två veckor! Jag som är så snäll gjorde den stora uppoffringen och sade ja till hans bön om hjälp. I alla fall denna vecka.
Så Angered igår, Partille imorgon, Kållered torsdag och Odinsgatan lördag. Inte min vecka på
Lindholmen, annars hade det blivit också söndag innan måndagspasset igen. Hoho!

Vi ska köra ännu en teamklass i Kållered närmare releasen, "Scooters bästa" ! Det har ju varit ett antal av hans remixer och låtar under åren, nästan för alla tio förutom muy-thai, styrka och stretch. Kan bli riktigt tufft pass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0